Polityka prywatności

    Dbam o Twoją prywatność i chcę, abyś w czasie korzystania z moich usług czuła się komfortowo. Poniżej prezentuję najważniejsze informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz plikach cookies, które są wykorzystywane przez mój Sklep. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH („Administrator”)

    Przedsiębiorstwo BeLoved wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 9151797923 , nr REGON 364521659, ul. Zielona 11, 55-120 Oborniki Śląskie

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

    Jeśli zamierzasz korzystać z moich usług, zostaniesz poproszona o podanie Twoich danych osobowych. Twoje dane przetwarzane są przeze mnie we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych („Usługi”).
    1. Cel przetwarzania:
    W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:

  1. Świadczenie usług oferowanych w Sklepie
  2. Realizacja Twoich zamówień
      1. Podstawa przetwarzania:

      2. Umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
      3. Ciążący na nas obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
      4. Umowa o świadczenie usług lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
      5. Nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
      6. Nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na:

    – przetwarzaniu danych w celach analitycznych i statystycznych

    1. – badaniu satysfakcji klientówPodanie danych:

    2. Dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.Skutek niepodania danych:

W zależności od celu, w jakim dane są podawane:

  1. brak możliwości korzystania z usług Sklepu
  2. brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie

ZAMIESZCZANIE TREŚCI W SKLEPIE

    Jeśli zdecydujesz się zostawić komentarz w Sklepie – jego treść może zostać opublikowana w Sklepie. To samo dotyczy innych treści, które publikujesz w Sklepie.
    1. Część Twoich danych, takich jak:

    2. nick

będzie widoczna dla innych użytkowników Sklepu.


OKRES PRZETWARZANIA

    1. Twoje dane będę przetwarzać tylko przez okres, w którym będę mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

    2. przestanie ciążyć na mnie obowiązek prawny, zobowiązujący do przetwarzania Twoich danych
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez Strony
    4. zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego.

– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.


BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

    Przetwarzając Twoje dane osobowe stosuję środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosuję szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

TWOJE UPRAWNIENIA

    Przysługuje Ci prawo żądania:

  1. dostępu do Twoich danych osobowych
  2. ich sprostowania
  3. usunięcia
  4. ograniczenia przetwarzania
  5. przeniesienia danych do innego administratoraA także prawo:
        1. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:

– z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora),

 

    1. – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego

Skontaktuj się ze mną, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

 

    Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.

CIASTECZKA

    Mój Sklep, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:

  1. są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.)
  2. umożliwiają Ci, m.in., korzystanie ze wszystkich funkcji Sklepu
  3. nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia
    Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:

  1. usunąć pliki cookies
  2. blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości
    W tym Sklepie ciasteczka wykorzystywane są w celu:

  1. zapamiętywania informacji o Twojej sesji
  2. statystycznym
  3. marketingowym
  4. udostępniania funkcji Sklepu
    Aby dowiedzieć się jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:

  1. Firefox
  2. Chrome
  3. Safari
  4. Internet Explorer / Microsoft Edge
    1. Jeśli nie wyłączysz wykorzystywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki, oznacza to, że wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie.

 

      1. Więcej informacji o ciasteczkach znajdziesz w

    Wikipedii


USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

    Korzystam z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista tych podmiotów:

  1. podmiot realizujący dostawę towarów
  2. dostawca płatności
  3. dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
  4. hostingodawca
  5. dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)
  6. biuro księgowe
  7. podmiot ułatwiający optymalizację Sklepu
  8. podmiot zapewniający usługi marketingowe
  9. portale społecznościowe
  10. podmiot zapewniający nam wsparcie techniczne

KONTAKT Z ADMINISTRATOREM

      1. A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z Polityką Prywatności?
        Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych?
    Napisz na adres e-mail: belovved.pl@gmail.com

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego BeLoved

    Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI

    § 1 Definicje
    § 2 Kontakt ze Sprzedawcą
    § 3 Wymogi techniczne
    § 4 Zakupy w Sklepie
    § 5 Płatności
    § 6 Realizacja zamówienia
    § 7 Prawo odstąpienia od umowy
    § 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
    § 9 Reklamacje
    § 10 Dane osobowe
    § 11 Zastrzeżenia
    Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

    Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
    Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
    Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
    Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
    Regulamin – niniejszy regulamin.
      1. Sklep – sklep internetowy BeLoved prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem:

www.beloved-xxl.pl.com

    1. Sprzedawca – przedsiębiorstwo BeLoved wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, nr NIP 9151797923 , nr REGON 364521659, ul. Zielona 11, 55-120 Oborniki Śląskie.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

    Adres pocztowy: ul. Zielona 11, 55-120 Oborniki Śląskie
    Adres e-mail: belovved.pl@gmail.com

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

    1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    a. Urządzenie z dostępem do Internetu
    b. Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
    2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE

    1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
    2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz koszty dostawy towaru.
    3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
    4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
    5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
    6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
    7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
    8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.

§ 5 PŁATNOŚCI

    1. Za złożone zamówienie można zapłacić:
    a. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    b. Za pomocą karty płatniczej:
    – Visa
    – MasterCard
    c. Za pośrednictwem platformy płatniczej:
    – PayU
    – PayPal
    d. Za pobraniem, tj. w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.
    2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 14 dni roboczych od złożenia zamówienia.
    3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

    1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
    2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
    3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
    4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
    5. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
    a. Za pośrednictwem firmy kurierskiej.
    b. Do paczkomatów InPost.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    a. W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
    b. W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
    3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
    4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
    5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
    7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Zielona 11, 55-120 Oborniki Śląskie niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
    10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
    11. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
    12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
    13. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Kupującego.

§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    a. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W kontekście wyjątków od prawa odstąpienia od umowy szczególnie ważne jest, by sprzedana przez internet rzecz nosiła cechy indywidualności, nie była wcześniej prefabrykowana, została wykonana według wskazówek konsumenta, zaś jej dalsza sprzedaż była niemożliwa lub w znacznym stopniu utrudniona – na przykład przedmioty oznaczone imieniem i nazwiskiem konsumenta

Sprzedawca nie może sprzedać zwróconej mu rzeczy, którą wykonał na zamówienie konkretnej osoby, ponieważ produkt został specjalnie pod nią dopasowany.

    2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

§ 9 REKLAMACJE

    1. W przypadku wystąpienia wady towaru kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
    2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
    a. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny.
    b. Przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    c. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
    d. Żądać usunięcia wady.
    3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
    4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres ul. Zielona 11, 55-120 Oborniki Śląskie.
    5. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
    6. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
    7. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

    8. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
      1. a. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:

https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595

      1. b. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:

https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596

    1. c. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
    1. d. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/


§ 10 DANE OSOBOWE

    1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
    1. 2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO).
    3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie w dziale „Zasady i Warunki”.

§ 11 ZASTRZEŻENIA

    1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
    2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
    3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
    4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
    5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

    Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Formularz zwrotu

Obowiązek Informacyjny

Działając zgodnie z prawem, pragnę Cię poinformować iż:

    Administratorem danych osobowych jest BeLoved, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 9151797923 , nr REGON 364521659, ul. Zielona 11, 55-120 Oborniki Śląskie

    W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możesz kontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: belovved.pl@gmail.com

    Twoje dane przetwarzane są przeze mnie we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych („Usługi”).
    1. Cel przetwarzania:
    W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:

  1. Świadczenie usług oferowanych w Sklepie np. usługa newsletter
  2. Realizacja Twoich zamówień

    1. Twoje dane będę przetwarzać tylko przez okres, w którym będę mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

    2. przestanie ciążyć na mnie obowiązek prawny, zobowiązujący do przetwarzania Twoich danych
    3. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez Strony
    4. zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego.
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

    Przetwarzając Twoje dane osobowe stosuję środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosuję szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.

    Przysługuje Ci prawo żądania:

  1. dostępu do Twoich danych osobowych
  2. ich sprostowania
  3. usunięcia
  4. ograniczenia przetwarzania
  5. przeniesienia danych do innego administratora
    1. A także prawo:

    2. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
    1. – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora),
    1. – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego
    Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.

    Korzystam z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista tych podmiotów:

  1. podmiot realizujący dostawę towarów
  2. dostawca płatności
  3. dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
  4. hostingodawca
  5. dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)
  6. biuro księgowe
  7. podmiot ułatwiajacy optymalizację Sklepu
  8. podmiot zapewniający usługi marketingowe
  9. portale społeczniościowe
  10. podmiot zapewniający wsparcie techniczne